Olimpiada 2018: Zwycięska 2. runda!

W drugiej rundzie Olimpiady nasze obie reprezentacje podtrzymują właściwy kurs 🙂 Zarówno Panie jaki Panowie wygrywają swoje mecze!

Druga runda Olimpiady dla naszych Pań oraz Panów była z serii “musimy wygrać” 🙂 i obu ekipom się to udało! Panowie pewnie pokonali Indonezję 4-0. Jedynie Radek Wojtaszek, który zastąpił odpoczywającego dzisiaj Jana-Krzysztofa Dudę, miał “lekkie” problemy, aby pokonać przeciwnika, który trzeba też przyznać łatwym przeciwnikiem nie był. Stosunkowo łatwe zwycięstwa odnieśli Kacper Piorun, Jacek Tomczak oraz Kamil Dragun. Za to nasze Panie vel “sreberka” pokonały 3,5-0,5 reprezentację Ekwadoru. Polki – tak samo jak Panowie, postanowiły dokonać roszady na pierwszej szachownicy i Jolę Zawadzką zastąpiła Monika Soćko, która jako jedyna straciła punkty, remisując z Ekwadorką. Partie wygrały Karina Szczepkowska, Klaudia Kulon oraz Anna Warakomska, która dostała okazję, aby zwycięstwem zapomnieć o wczorajszym niepowodzeniu.

Turniej OPEN
Indonezja – Polska 0-4

Priasmoro, Novendra (2498) – Wojtaszek Radosław (2727) 0-1
Piorun Kacper (2612) – Cuhendi, Sean Winshand (2441) 1-0
Setyaki, Azarya Jodi (2316) – Tomczak Jacek (2614) 0-1
Dragun Kamil (2568) – Andyka, Pitra (2274) 1-0

Wyniki OPEN – TUTAJ

Partie Polaków z II rundy:
Kojarzenia III rundy OPEN (środa, godz. 13:00)

Portugalia (63. numer startowy) – Polska

Skład Portugalii– TUTAJ

Turniej Pań
Polska – Ekwador 3,5-0,5

Soćko Monika (2446) – Heredia Serrano, Carla (2159) 1/2
Ortiz Verdesoto, Anahi (1954) – Szczepkowska Karina (2407) 0-1
Kulon Klaudia (2347) – Romero Echeverria, Abigail (2034) 1-0
Sarmiento Robles, Paula (1750) – Warakomska Anna (2305) 0-1

Wyniki Kobiet – TUTAJ

Partie Polek z II rundy:
Kojarzenia III rundy Kobiet (środa, godz. 13:00)

Turcja (24. numer startowy) POLSKA

Skład Turcji – TUTAJ

Polecamy także śledzenie informacji na OFICJALNEJ STRONIE OLIMPIADY

Fot. Przemek Nikiel /PZSzach

By |2018-09-25T20:05:47+00:0025 Wrzesień, 2018|Categories: BLOG, Starty Polonistów, Turnieje na świecie|Tags: , , |0 Comments

About the Author:

Leave A Comment