W poniedziałek po całodziennej podróży naszemu obozowi szachowemu udało się dotrzeć do Dąbek. Końcówka pierwszego dnia minęła na zabawach integracyjnych i oczywiście zapoznaniem się z regulaminem obozu. Pod wieczór odbył się też szybki spacer na plażę.

Dzień drugi rozpoczęliśmy od porannej rozgrzewki na plaży.

Po śniadaniu pojechaliśmy na wycieczkę do Darłówka gdzie mogliśmy obejrzeć piękne widoki krajobrazu z tamtejszej latarni morskiej.

Po zjedzeniu pysznej ryby mieliśmy też czas na gry integracyjne. Oczywiście królowała mafia.

Pod koniec naszego wypadu do Darłówka dzieciaki mogły przejechać się ciuchcią.

Trzeci dzień to wycieczka do Słowińskiego Parku Narodowego. Na początek zwiedziliśmy muzeum.

Następnie przemaszerowaliśmy 9 km wydmami podziwiając tutejszą florę. Pogoda była w kratkę. Trochę wiało i mżyło ale wszyscy byli zadowoleni.

Wieczorem był też dzień odprawy technicznej Mistrzostw Polski Szkół w szachach, w których grają nasi obozowicze. A tak zdjęcia nie ma gdyż odprawa jeszcze przed nami 🙂